tubist işin ehli olmadan doğru ya da yanlış diyemem. Çocuk eğitimi konusunda tek bildiğim aile dinamiği neye uygun ise ona göre davranılmalı.
misal şu an kendi çevremdeyim. Bakıcı bulup vermem zor değil ama 3 gün sonra eşimin tayini bilmediğimiz bir yere çıkacak ve muhtemelen hiç çevremiz olmayacak. Neye, kime güvenip vereceğim? Huyunu suyunu bilmeden Verdiğim kişi güvenli bağlanmayı nasıl oluşturacak, çocuğa nasıl davranacak? Bu durumda bezli bebeği bile kreşe veririm yani. Sonuç olarak ortada bu işte uzmanlaşmış insanlar var. Çocuğa sosyal ortam var. Çocuk eğitiminde her zaman 2+2 4 etmiyor.