Bugun bir yazısına denk geldim şok oldum, Adem hica diyor ki 4 yaş oncesi krese verilmez. Baglanma sorunu yasar. Bakiciya verilmeli diyor. Ben de 2 yaşında işe baslayacagim kreş bakiyorum. 2 yasinda krese veren var mi, boyle bir durumla duygusal bir sikintiyla karsilasan oldu mu cok korkuyorum. Bi de bu hocamızın dediği, napcagimi sasirdim.