Kumsal-Arden tubist Adem hoca demek diğer hocalara saygısızlık olur. . 4 yaş bağlanma sorunuymuş oldu olacak ömür boyu koynumuzda gezsinler. Birey olmayı kendine güven duymayı hiç bir haltı öğrenmesinler öyle Yaşar gideriz!
tubist Kumsal-Arden işte bana da cok sacma geldi4 yaşına kadar beklemeleri. eski zaman degil ki bu zaman
Alinduru tubist şuanda bir çok psikolog bununla ilgili açıklama yapıyor. Adem Güneş’in söylediğinin ne kadar yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyor. Hiç takılmayın oralara.
otose_san tubist bağlanma sorunundan çok aklıma bi sorun yaşarsa kendini ifade edebilir mi, diye geliyor. Birden fazla çocuk var ve birbirlerine zarar verebilirler, öğretmeler ne kadar dikkat etseler de gözden kaçabilir