Melikemlk Corona zamanındaki yalan dolan var zaten insanlarda yanlış algı oluşturdu. Çift maaş vereceklermiş, ek ödeme vereceklermiş ( ki o zaten bizim hakkımız olan para fakat yapılan şehir hastanelerinden dolayı 3 senedir verilmiyor,) kimsenin fazla para da gözü yok, coronanın ilk zamanında covid yoğun bakımda çalıştım, yoğun bakımda çalıştığım için sadece 600 lira para aldım. Ve bu para bize senelerdir hakkımız olan ve verilmeyen ek ödeme idi. Ancak televizyonlarda lütufmuş gibi gösterdiler. 4500 lira maaş alırken, emekliliğim 3000 lira üzerinden hesaplanacak ve ben buna tepki gösteririm efendim. Yaşamadığınız için bilmiyorsunuz, işin içine girmeden de bilmeyeceksiniz, uzaktan bakıp incitici yorumlar yapmanız hiç doğru değil.
Sizlerin gözünüzde böyle görünmesi ayrıca üzücü.