Dumir her sağlıkçı aynı şartlarda çalışmıyor .gecen yıl hamilelik döneminde randevularim iptal olduğu için ,kendi doktorum haricinde bir doktora gittim devlette, randevu saatinde orda olmama rağmen doktor yerinde yoktu. dışarıdan çağırdılar doğru düzgün ilgilenmedi bile .1 tane doktor koyuyorlar oda kendi hastası olmadığım için baştan savma muayene ile gönderiyor. özel hastaneye gitmek zorunda kaldım hep kendi doktoruma randevu bulamadığım için. Diş hastaneleri de öyle dişin ağrıyor çekilmesi lazım veya dolgu vb.pandemi var diye islem yapmıyorlar ilaç verilecekse verip gönderiyorlar, ama özel de muayeneye gidersen işlem yapılıyor. Özelde pandemi olmuyor devlette pandemi oluyor.pandemide o kadar vatandaş madur oldu maddi durumu olan özele gidip tedavisini olabildi ,durumu olmayan ne yapsın. Yani pandemide canla başla çalışan da oldu ,rahat rahat oturan da oldu.