Huysuzvetatli sabah çocuklar 10.30 gibi kalkıyor, ben 08.30 gibi laptomu açıp o zamana kadar gelen mailleri hallediyorum. Sonra çocukları besleme oynatma vs iş cebim pc hep yanımda tabii. acil birşey değilse bekletiyorum çocukları uyutup öyle hallediyorum. İşe başladığımda çocuklara öğrettiğim ilk şey gündüz uyku düzeni oldu. Onlar gün içinde 3-4 saat uyudukları için benim işimi kolaylaştırdılar. Çok dehşet yoğun bi işim de olmadığı için halledebildim. Çok birikirse işim akşam çocuklar yattıktan sonra hallediyorum. 21.00 gini yatıyorlar zaten. Ama bazı yoğun günler oluyor, sadece çocukları besliyorum başka hiç ilgilenemiyorum😔 onda da yapacak birşey olmuyor. Yöneticilerim de aynı zamanda çocuk baktığımı bildikleri için cebimi bile çok kısa çaldırıyorlar sağolsunlar çocuklar uyuyordur diye☺️ Bi şekilde geldik bugünlere☺️