Huysuzvetatli evet çok şükür uyumlular☺️ İnanın şartlar nasılsa siz de ona göre düzen oturtuyorsunuz. O zamanlar da açıkçası bazı sorunlar yaşadık annemle ve ben tek kaldım. Öyle olunca da o şekilde bi düzen oturtuyorsunuz. Zorlandım mı, dehşet zorlandım, psikolojim bitti ama onları ortaya çıkarttım🙏💜Keşke benim de yanımda biri olsaydı da ben de bu kadar yıpranmasaydım, 10 şeye bölünmeseydim ama şartlar öyle maalesef☺️