ikizlerinannesi2985 bende eylül ortasında başlayacağım biraz önce hüngür hüngür ağladım bir saatliğine eşim ile anneme bıraktım emzirdim karnı tok neyse öptüm gittim gittiğimden beri içli içli ağlamış anne, meme, anne diye 7 ay 20 günlük.Geldiğimde sarıldı hemen ağlaması sustu o kadar çok ağlamışki susmasına rağmen içi susmuyordu hıçkırıyordu o öyle oldukça ben de başladım ağlamaya dedim en kötü işten çıkarım nasıl olacak böyle diye ama sonra düşünüyorsun e okula gittiğinde de ağlayacak okuldan mı alacağız alışacak bir şekilde zor olacak ama çalışan anne için yapacak bir şey yok her şey onların geleceği için