ikizlerinannesi2985 çok güzel o zaman annenizi de yormazlar, benim de işim çok rahat, patronlarım çok iyi insanlar, nasip olursa 1 ay sonra ben de işe başlayacağım çünkü bu insanları kaybetmek istemiyorum. Kızım 14,5 aylık olmuş olacak, kayınvalidem bakacak. Hem sosyal olmak, hem maddi olarak daha özgür ve söz sahibi olmak bana çok iyi gelecek eminim, kayınvalidem de gözü gibi bakar, şu anda da evden çizim yapıyorum yine kayınvalideme bırakıyorum kızımı bir nevi alıştırma gibi oldu bizim için de. Çalışan kadınlar olarak er yada geç işe döneceğiz, mutlu olduğumuz işlerimizi kaybetmememiz önemli bence. Şimdi sizin için olay çok taze onun da duygusal etkisi çok büyük, yarın, 3 gün sonra konuya daha sakin bakınca bu kadar da zor olmayacağını anlayacaksınız, bana güvenin :)