Tiredmomy sıradan bi yer olsa gözden çıkartırdım ama çok sevdiğim bi yer olduğu için direkt kestirip atamıyorum..Dediğiniz gibi gözüm arkada asla kalmayacak ondan eminim. Annem zaten çocuklarıma aşık, keyifle bakar diye düşünüyorum. Çok yorulursan bakamazsan söyle, işten çıkarım hiç kasma kendini dedim. Bakalım.. deneyeceğiz göreceğiz sanırım☺️