Esen3535 merhaba, bebeğim 39+0 da 2570 gram doğdu. Hastaneden 2330 çıktı. İlk zamanlar asla saat gözetmeksizin 15 dk da bir 30 dknda bir ne zaman kipirdandiysa meme verdim ama kilo alımı yavaş oldu hatta 5 günde 20 gram falan alıyordu o kadar emmeye ben sanıyorum ki doyuyor. Küçük olduğu için ememiyordu. Mama ile takviye edince çocuğum kendine geldi. Lohusaliginizi kendinize zehir etmeyin. Gerekirse doktor onerdiyse kimseye kulak aşmadan mama ile desteklemekten çekinmeyin. Ben bu hataları yaptığım için söylüyorum. Şu an 5 ay 4 günlük kızım. En son 4 ay 20 günlükken kontrolü vardı 6550 gramdı akranlarini yakaladi artık dedi doktorumuz. Üzülmeyin sabırla emzirin bol bol kucak öpücük inanın sevgi de büyümeye çok çok faydalı 😍 ilk 3 ay yenidoğan giydi kızım herkes diyordu çok alma 10 gün sonra giyemez falan benim minnak hepsini eskitti attı. Şimdi 6 9 aya geçti düşünün. İnan annesi o çok güçlü. Gözlerinizin önünde kocaman olacak kucağnizi dolduracak inanamayacaksınız. Çok sevgiler 🤎