Esen3535 41+2 de 3140gr doğdu hastaneden çıktığında 2890grdı kızım. Aslında bakılınca çok düşük değildi kilosu ama meme, meme+mama şeklinde gitmemize rağmen ilk 5 ay minicikti. Ayda 500gr aldığında oh diyodum🥲 Neler düşündüm neler çektim laftan sözden kafayı yedim bu çocuk nasıl büyüyecek diye kendimi helak ettim. Sonra noldu biliyo musunuz bu çırpı kız bi büyüdü bi koca yanak oldu hiç boğum boğum olmadı allah var ama iri bi bebek oldu ☺️ şimdi 3 yaş 3 aylık kilosu boyu herşeyi fazlasıyla önde gidiyo görenler 4 yaş sanıyo dili herşeyden önde gidiyo🤭😂 yani sağlıklı olduktan sonra doğan büyüyo😌 siz sakin olun bebeğinizle geçirdiğiniz her anın tadını çıkarın büyüyecek annesi hiiiç merak etmeyin🌺