Ipegim Valla çok çabuk cesaret etmişsin canım, benim sezeryan sonrasında çok acım oldu. 40 gün kullanmadım o yüzden. 40 çıkınca kullanayım dedim, kesilmiş kanamam tekrar başladı ve 90 gün oldu hala ara arş kanamam oluyor. Korse bana zarar verdi sanırım, o yüzden korsesiz yollar arıyorum. Spor da yapamıyorum şu an kanama korkusuna :(