CanselK Oyku-Arden canım formun ana sayfasına gir üste tüm tartışmalar yazıyor oraya bas orda özel tartışmalara tıkla ☺️
Oyku-Arden Cnnt000 Benim kilom kalmadı, göbeğim kaldı. O nedenle endişeliyim biraz, daha da kilo versem de göbek gitmez diye korkuyorum.
Seldabi Oyku-Arden zayiflayinca kalmiyor gobek falan hamileyken 14 kilo aldim 20 kilo verdim gobek kalmadi bunye meselesi
Oyku-Arden Seldabi Ben hamilelik öncesi kilomdan sadece 3 kilo fazlayım, ama var baya göbeğim. Yine de zayıflamaya çalışcam ve spor yapıcam. Umarım gider