Deletedmom221 suyun zararı yok verilmemesinin Sebebi, bebeklerin midecikleri zaten minicik olduğu için bırakın anne sütüyle dolsun suyla doldurulmasın diye. Ben 6. Aya kadar vermedim. Yeni başladık daha 🥳 verenler de var tabi ancak; okuduğum bi makalede şu yazıyordu; - sadece anne sütü ile beslenen bir bebek Afrika sıcağında bile suya ihtiyaç duymaz ❣️