Deletedmom221 ben bu konuyu biraz araştrmıştım su vermek zararlı değil aslında. Mevzu şu bebeklerin midesi küçük, zaten milim milim emebiliyo, anne sütününde %80i su zaten. Bebeğin midesini suyla doldurmayın demek istiyolar aslnda. Bn sütümü sağarken farkettim ki ön süt nerdeyse su gbi geliyo. O yüzden ihtiyacı yoktr dye düşünüyorm ve vermiyorum. Yine de tercih meselesi.