midesinde boşa yer kapladığı için vermeyi önermiyorlar genellikle. ben havalar sıcakladığından beri veriyorum 3,5-4 aylıktan beri yani. severek içiyor. bazen memeyi istemiyor ama su veriyorum içiyor. hem onun da içi yanıyordur bazen. ama daha küçüğe bence gerek yok hava çok sıcak olmadığı müddetçe. ben bebeğim küçükken sadece hıçkırdığı zaman veriyordum.