Damla6117 Eymeninannesi21 bebekten bebeğe değişiyor diyorlar şuana kadar aşılarsa hiçbirşey yaşamadık şuanlık ateş ye yok ama çok huzurusız aşı olduktan yalan olmasın 3 4 saat sonra başlıyor ağlamaya emmedi de saatlerce sadece ağladı kucağımda omzuma koyup evde gezdim durdum birkaç saat sonra sakinledi tabi bende ne bel kaldı ne bacak gezmekten evde 10 dk 15 dk uyudu uyandı bir neşeli gülüp duruyor sonra yine başladı şuan uyuyor bakalım insallah düzelir netten baktım 3 gün sürebilir ama bebekten bebeğe değişiyor diyor
Hellolo Eymeninannesi21 yaaa benimkide öyle fırlatıyor ama oyun yapıyor sanıyordum zaten huzursuz iki gündür ondan memeyi istemiyor sanıyorum 😱
MrymsMom25 İlk Philips avent ultra air emzik tuttu. Hala onu kullanıyor. Bir tane damaklı emziklerden hediye gelmişti onu hiç sevmediği için kullanamadık. Bebeklerin %98′i philips avent emzikleri kabul ediyormuş.
Nurbahars MrymsMom25 bebeğim dört aylık oldu bu emziği de dahil hiç birini kabul etmedi emziksiz devam ediyoruz
aydaberen Eymeninannesi21 avent ve Tomme tippee kullanıyorum. Özellikle tomme emziklerden çok memnunum. Benim bebeğim de 3 ay 19 günlük prematüre bebek emme refleksi gelişsin diye direk emzik vermek zorunda kalmıştık. Hiç red yaşamadık bu zamana kadar.
Gocere321R Eymeninannesi21 philips avent aldım ben ara ara veriyordum tutmuyordu ögürüyordu midesini bulandırıyordu sonra alıştı tutuyor şimdi
Aysbglem Aysbglem bebeğim 1 yaşına giricek bi kac gün sonra ilk dogdugundan beri emzik verdik ne bulduysak phılıps avent kullanıyorum cok ugrastım birsürü emzik aldık phılıps aventci olduk
Denizzz88 Eymeninannesi21 ben 1 aylıkken avent ultra air aldım ilk başta tutmadı ama ben ara ara verdim hep sonra tutmaya başladı şuan 3,5 aylık tutuyor hala onu seviyor
curly_mom Eymeninannesi21 7 ay kadar avent ultra air kullandık sonra wee baby aldım sevmedi tutmadı. Sonra hiç bir emziği tutmadı zaten bıraktı..
Hatice_kamalak Eymeninannesi21 damak emzik var biliyo musunuz bilmiyorum ama bn onu verdim rahat emiyo en azından göğsümü de tutuyor diğer yuvarlak olanları tutmuyo