Eymeninannesi21 3 ay 21 günlük bebeğim var şimdiye kadar wee baby emzik kullandım ama bu aralar emzikle bildiğin cebelleşiyor tutamıyor fırlatıyor önerisi olan var mı rahat emebileceği emzik varsa
Lagertha Eymeninannesi21 ilk iki ay avent ultra air emzik tuttu sonra attı. 4 aylık olunca bibs aldım severek kullanmaya başladı.
NaimeYilmaz Eymeninannesi21 Yaptığımız anket sonucu kazanan sırasına göre en çok tercih edilen emzikleri listelemiştik. 💜 https://ty.gl/uqc4cqjz https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Emzik-Happy-Mom-Annelerinin-Tercihi-k-e0ea65b7-44de-49ee-a60d-89674986b4fe?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_adgroup=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&adjust_creative=e0ea65b7-44de-49ee-a60d-89674986b4fe&utm_campaign=64983354&utm_medium=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_term=e0ea65b7-44de-49ee-a60d-89674986b4fe
Damla6117 Eymeninannesi21 wee baby avent air mi ne birde avent içine parmak giren emzikler var ya ondan oioi marka emzik bambino denedim hiçbirini tutmadı
candanaktas Eymeninannesi21 oioi uyku arkadaslı emzik anne göğüs ucuna benzediği icin rahatlıkla tutuyolar
egeninanns Eymeninannesi21 ne aldıysam hayır dedi . Daha önce bi emzik almıştım eczaneden saçma sapan gitti onu aldı bi tek
Mamadora Eymeninannesi21 7 aylik olmak uzere. Ilk haftalardan beri kullaniyoruz. Hele fosforlu olanlari gece acayip kolaylik oraya buraya attigi zaman bulmasi rahat oluyo.
Merveee35 Damla6117 bizde dun olduk. Son 10 gündür zaten fena durumdaydik 2 gundur ekstra ekstra. Sizde de oyle mj? Huysuzlasti uyumaya direniyor emmeye direniyor. Herseyi ısırmak istiyor sinirleniyor