Mamadora Eymeninannesi21 7 aylik olmak uzere. Ilk haftalardan beri kullaniyoruz. Hele fosforlu olanlari gece acayip kolaylik oraya buraya attigi zaman bulmasi rahat oluyo.
Uykusuzzz Eymeninannesi21 diş çıkarıyo olabilir. Bende emzikten kaynaklı olduğunu düşünmüştüm meğer diştenmiş. Avent ultra kullanıyorum
Tugba19_ Eymeninannesi21 bizde en son philips avent denedik ve onu sevdi şu an 8 aylık halâ da kullanıyor. Diğerlerini tutturamadık sevmedi. Philips avent deneyin anne göğsüne benzediği için galiba bebekler en çok öyle emzik seviyo 🌸
DefneNil_ Eymeninannesi21 Bıbs her bebek emiyor dedilervaldım her model her marka aldım hiçbirini istemedi 😑
BongomyaPrensi Eymeninannesi21 wee baby damaklı, avent, bibs, oioi,bakkal emziği bunların hepsini denedim ama hiçbirini tutmadı hala da akillanmadim uğraşıyorum tutsun diye 🙈🙉🙉😂
Nazeyy Eymeninannesi21 biz 5 aylık olacağız 9 gün sonra bugüne kadar we baby nuk chicco normal eczane emziği markasını hatırlamadığım hepsini denedik başlarda 2 buçuk aylıkken felan chicco ’nun silikon emziğini tutuyordu o damaksizmis artık onu verince öğürüyor du philips avent ultra air aldık damaklı anne göğsü ne yakın onu tuttu şimdi çokta seviyor ama biz sadece emecegi zaman alıyoruz emziği normal günde arada bi 5 10 dk tutuyor agznda
Birdunyabircennetannesi Eymeninannesi21 4 emzik denedim tutmadı Philips Avent emziği bi tuttu ki ayyy o olmasa mafolurdum🤷♀️
Pudingimm_14 Eymeninannesi21 benimki de 3 ay 10 günlük atıyor ağzından bırakmaması için şekerli suya batırıp veriyorum tutuyor
hobby_catolog_hk Eymeninannesi21 almıyorsa emzik almaz uğraşmayın bence. Bende cok denedim bibs emzik emdi onu da bıraktı kendi kendine.