Esra09
Şeftali konservesi yaptim.
Bamya, taze fasulye, mantı, sarma, börek, mısır, karnı yarıklık ve musakkalik koydum suan birde top biber turşusu …
Daha menemenlik yapicam. Patlıcan biber kurutucam. ( dolmalık)
Biz kuruluk cok severiz. Patlıcan kurutucam kavurmak için. Kabak suan da ipte kuruyor.
Zaten kayısı elma erik bunları kayinvalidem gönderecek. Tarhana yapmış işte ceviz, salamura peynir, tereyağ v.s vs. Biz bunları da kışlık yaparız.
Daha küçük köftelerden yapıp aticam dondurucuya. Içli köfte falan…
Yeşil biber koyarım ben çiğden. Bezelye🤔
Aklıma bunlar geliyor. Şuan 😊
Ha birde kapya biberi ve patlıcan közleriz .ayrı ayrı poşetlere koyarız. Sonra kışın sogan salça eşliğinde pisirir. Bulgur pilavı ve cacık la yeriz 😂😂