Geçen yıl hamileyken hobi olarak pazara giderdim 😂😅😂 şeftali reçeli yapmıştım.Çocuk doğacağı için bol bol biber dolması yapıp attım.Biber ve yazlık domates kızarttım, patlıcan közledim dolaba attım.Yeşil fasulye, bamya atmıştım.Bu sene yine hamileyim ve hiçbir şey yapasım yok açıktan ölürüm artık…..