Nrhytymnl Esra09 domates rendesi yaptık patlıcan kozledim biberde kozlicem inşallah bi alabilirsem yeşil fasulye ve bezelyede koyuyorum ben buzluğa kurutma kullanmadım pek dolmayla eşimin arası yok 😂
Esra09 Nrhytymnl ellerinize sağlık bereketli olsun 😊 patlıcan biberleri sadece dolmalık kurutmuyorum ince uzun kesip öyle kurutuyorum sonra suda haşlayıp ardından az bir yağda kavuruyorum üzerin sarımsaklı yoğurt harika oluyor. Biz sadece dolmalık olarak kurutuyorduk bu şekilde kurtulduğunu Aydına gelince öğrendim tavsiye ederim
Eylulmelis Esra09 Bezelye,patlıcan ve kırmızı biber közledim.börülce haşlayıp koyucam yarın.anneciğim domates rendesi,turşu yaptı sağolsun.kayısı marmelatı yaptım.daha barbunya yapıcam🌸
Denizinannesi52 Esra09 kabağı annem yemeklik doğruyor daha sonra balkona sofra bezinin üstüne serip kurutuyor kuruyan kabağı da brn kışın domates biber patlıcan kurusuyla beraber haşlayıp soğan ve salçayla kavurup sarımsaklı yoğurt döküyorum üstüne ımmm canım çekti :)
Annesizanne Denizinannesi52 evet herkes bilmez canım Kayseriliyim ben bizde bilmiyorduk ama eşimin ailesinden alıştım yapıyoruz
miniktavsanim Esra09 patlıcan gibi içini çıkar iplere as kurur kışın hafif kaynatip dolma yaparsnz süper oluyor bide aireten doğrayıp bir yere serip kurur kişin kaynatıp kavurursun icine soğanda girer sarımsakta oda süper olur
Elfydr Esra09 taze fasulye , dolma biberi , barbunya , koz patlıcan biber yaptım. Domates soslarimizi annem.yapmis sagolsun. Birde tarhana yapacak. Bende düşünüyorum başka.neler konulabilir diye.
ulkummm Elfydr dolma biberi nasil koydunuz acaba bu senede bende koymak istiyorum ama haslayanlar falan oluyor siz nasil yaptiniz
Elfydr Esra09 bezelye yi ben kaçırdım. Annem koymuş ondan alırım artık. Bamya bende koyacağım. Bu hafta artık.
Vanilya Esra09 Benim komşum karışık kızartma yapıp soğutup atıyormuş. Bende denicem. Ben fasulye falan attım. Salçam ve tarhanam geçen sene yapmıştım var. Domates sosu yapacaktım üşendim. Patlıcan biber kuruttum. Kabak kurutmam. Dilimlerim en kötü atarım buzluğa.
Ruzgarnannesi Esra09 eşim kurutma sevmiyo o yüzden az yapıyorum domates felan sevmiyorum fazla kurutulmuş,kış için konserve daha cok yapiyorum domates sos,türlü ve fasulye yapıyorum,patlican kirmizi biber koz atiyorum bide
Esra09 ballibademm ortadan ikiye bölüp üzerine iri tuz atıp öyle kurutuyorum . Yemeden önce sıcak suda bekletip fazla tuzu gidiyor ve kesmesi kolay oluyor omlete yakışıyor menemenin içine koyuyorum et yemeklerine koyuyorum. Kahvaltılık için sıcak suda beklettikten sonra üzerine zeytinyağı kekik koyuyorum çok lezzetli oluyor