Esra09 taze fasulye ve barbunya koydum buzluğa. Patlıcan kızartıp koydum yine buzluğa. Şişe domates yaptım. Tarhananı kayınvalidem yapar. Erişteyi de annem yapacak. Bende biraz bamya, közlenmiş kırmız biber ve patlıcan koymayı düşünüyorum bakalım. Allah ağız tadıyla yemeyi nasip etsin herkese