Esra09 ben biber kuruttum,kabak hiç denemedim 🤔ama güzel olabilir tazesiyle yaptgmda çok severek yerim,patlıcan kirutacam , kırmızı biber kozleyecem( kuru fasulye, çorbanın yanında falan güzel oluyor tavsiye edrm),bolca karnıyarık için patlıcan kızartıp atacam dondurucuya (tembel işi ve lezzetli oluyor 😄)