Nurrr12 iki kez vermede hiç bir ilaç etki etmez. biraz daha deneyin takip edin. belki de sonradan yarayacaktır ya da yaramayacaktır. bunlar biraz deneme yanılma maalesef. sab simpleksten herkes memnundu mesela ama bizde asla işe yaramadı. biraz sabır. ıkınma olur önemli olan gazını çıkartması. bu ilaçları ağrı kesici gibi düşünmeyin pat diye kesilsin o durum. bu ilacın etki şeklini okuyun orda diyor ki tüm gaz kabarcıklarını birleştirip öyle çıkışını sağlıyor. yani gaz olacak ıkınma olacak ama çıkış olacağı için sancılanma olmayacak ve bu sebeple ağlamalar olmayacak.