Nurrr12 haftanın 4 veya 5 günü aralıksıZ belki 10 saat ağladığını biliyorum kendimizi acillerde eğitim ve araştırma hastanelerinde bulduk. Hiç tanımadığım kadın kocasıyla bebek çok ağlıyor diye geldiler ( acaba işkencemi yapıyor bakalım diye) karşı komşular tanımıyorum gecenin bir vakti oğlumun sesini dinliyorlar ben bir bağırsam Allah esirgesin polis kapımızda kimseye anlatamıyorum. Ee ağlar susar diyorlar susmuyor işte arkadaşım. 9 ay 22 günlük tv bakmaz mı bir çoçuk telefon merak etmez mi ağlamaktan gözü bişey görmüyor ki