Nurrr12 20 günlükken başlamıştı aksam 8 gibi ağlamaya başlardı sabah 7 kadar asla susturamazdım. Yada sabah 5 de başlar gece 12 kadar öyle bir ağlama olamazdı. acemiyim dedim geçer dedim 1. Ay oldu doktora götürdük bebeğimin durumunu anlattım kolik dedi. Her şey kolikliğini tetikliyor ses ışık gürültü düzensizlik gazı hiç demiyorum 9 ay 22 günlük halen huzursuz halen mutsuz ve gözümün üstündeki kaşa bile deli gibi ağlar. Gecenin 3 4 ılık duşlarmı
beyaz gürültüler mi aklına ne geliyorsa kabus gibiydi 😞