Olric11 Ask35tego tek tek yazmayım kısa oğlumu check up yapıldı gitmediğimiz araştırma kalmadı gaz ve kolik ikisinden başka şükür hiçbir sıkıntımız yok. Kolik bebekler maalesef büyüdükçe daha da hırçınlaşıyor kim ne derse desin
ebruuu00 anayimbennana gazı oluyor ama daha rahat çıkarıyor yada rahatsız etmiyor huzursuz olmuyor ağlama krizleri vs. Bitiyor
utangacayimonti Ben nurse harveys colex kullanıyorum 4 saatte 1, 3 ml ya da 2 ml olarak veriyorum 5 ml gözüme çok geliyor ama şuanlık Buda etki ediyor
anayimbennana utangacayimonti bende 2 gündür kullanmaya basladım günde iki kez 3 ml 5ml arası veriyorum
MelissaYurtsever anayimbennana ben sab simplex ve biagai kullanıyordum aynı gün ama belli bir süre kullandım doktorumun önerisi ve takibi ile