Damalakkoo biz 5 aylıkken başladık ek gıdaya. 7,5 aylık olana kadar hep blender yaptım, 7.5 aylık olduklarına pütürlü verdim. Biraz öğürdüler sonra ikisi de alıştı. Ama doktorum erken başlamışsın, pütürlüye 9.ayda başlanıyor dedi. Yemiyorsa zorlamayın, ek gıda reddi olur. Sonra daha çok uğraşırsınız. Her bebeğin yapısı farklı