Damalakkoo 7,5 aylık bebeğime kıyma pirinç pişirdim tane tane vereyim dedim de sabahki süte kadar kustu eşimde çok normal daha ek gıda tadım vs 1 ay oldu neredeyse zamanl alışır diyor ama acaba hep mi kusacak.
egeninanns Damalakkoo ben en baştan beri tüm veriyorum . Blw ilerledim . Bana göre normal ama tabi bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz
Ceyo0666 Damalakkoo bu ayda gayet nirmal bebeklerin.ogurmesi 8. Ayda gidiyor siz vermezseniz puturlu cignemeyi ogrenemez , pankek omlet verin cenesine koyun o bastira bastura ogrenir
Zlm Damalakkoo sürekli pürüzsüz yaptıysanız bu zamana kadar alışmıştır garip gelir önce pureleri biraz taneli yapın yavaş yavaş daha az ezerek daha pütürlü seyler verebilirsiniz zamanla
egeninanns Damalakkoo ek gıda ilk gün bal kabağı yapmıştım buharda önüne koydum . Kendime de yaptım karşılıklı yedik . Baya mıncırdı attı oynadı ağzına toplasan 1 kaşık anca gitmiştir . Ama tadım olduğu için önemsemedim . 3 gün aynı sebzeyle devam ettim . Hiç müdahale etmedim . Kendisi öğürüyordu büyük yutunca . Şimdi 9. Ayda çorba hariç kendisi besleniyor
Damalakkoo Annis-ogul hiç blender yapmadım ya rende ya da püre gibi çatalla ama en ufak bir parçada kusuyor ya da tükürüyor
Damalakkoo egeninanns ben şeftali ile denedim büyük bir parçayı ağzına kaçırdı boğuluyor gibi oldu yumuşaktı şeftali ama korktum veremedim hiç blender yapmadım bugüne kadar ama birdaha da veremedim
Damalakkoo Ceyo0666 şuanda sadece şeftali vs çatalla onu da çok küçük parçada yumuşaksa yiyor bende geç olmadan vermek istiyorum baya da korkutuyor beni giyemeyecek gibi
egeninanns Damalakkoo ben elinde tutabileceği seviyede verdim hep hiç öyle lokmalık denemedim . Ama bazen büyük yiyorlar maalesef
Ceyo0666 Damalakkoo siz korkarsiniz anlar sizi oda korkar panikler sakin olub kararli olun anne ve bebek de bitiyor
Annis-ogul Damalakkoo himm bazı çocukların alışması zor oluyor ama asla blendere dönmeyin sonra hiç yemez
Damalakkoo Zlm püreleri rende ile veya çatalla ezerek verdim meyveleri yiyor bulgur yiyor pirinç yiyor bugün kıyma da ekledim kustu baya yutamadı
Damalakkoo Annis-ogul hiç blender yapmadım ama parça vermeye de korkuyorum eline salatalık dilimi verdim onu boğazına kaçırıyor kusuyor
Annis-ogul Damalakkoo bnde onu daha cesaret edemiyorum 11 aylik oldu ufak ufak doğrayıp oyle tabağa koyuyorum kendi alıp yiyor ama bütün olarak vermiyorum korkuyorum
Damalakkoo Annis-ogul bu geçiş dönemi çok korkutuyor beni de ya alerjik bebek omlet vs yapamıyorum ona birde kıyma denedim hiç yiyemedi 🙁
Annis-ogul Damalakkoo off alerjik olması çok kötü insan ne yedirecegini bilemiyor gercekten de allah sabir versin
Damalakkoo Annis-ogul amin çok teşekkür ediyorum yumurta peyniraltı suyu bilmem ne hiçbirini yiyemiyor 😢giydiği bazı kıyafetler bile anında cildinde kızarıklık yapıyor hem yemesinden hem giymesinden sıkıntı yaşıyoruz
Annis-ogul Damalakkoo vala isiniz gerçekten zormuş peki geçici bir durum mu alerjisi .bazi bebeklerde bi sure sonra bünye kabul ediyor