NurKafadar mmek_2014 bende dalin kullanıyordum bir kaç aydır uni baby e geçtik oda aynıdır tahminim olmadı tekrar dalin kullanırım teşekkürler 😊
NurKafadar Keremuras ben yapışmasın diye bezini bir numara büyük aldım çok şükür yapışma olmadı 🙏🏻Doktorumuza sordum fotoğrafını da attım normal olduğunu söyledi kremlerini kullanmaya devam et düzelecek dedi .çok teşekkür ederim 💐
NurKafadar Seherbgs çok karamsar kalıyorum hangisi iyi gelir diye fikir almak istedim tavsiyeniz için teşekkürler 💐
negri NurKafadar biz 54 günlükken yaptırdık ilk günden itibaren yıkayabilirsiniz demişti doktor ama suda oturtmayın bir kaç gün demişti. Papatya suyu ve sarı kantaron yağı sürüyorduk her bez değişiminde. 3. Günden itibaren de küvette yıkamaya başladık
NurKafadar negri sanırım en güzeli kremlerden sonra kantaron yağı mutlaka kullanacağım çok teşekkürler 💐
curly_mom NurKafadar ben 3 4 gün sonnra banyo ettirdim doktor 3 gün demişti ona uydum.. Suda enfeksiyon mikrop kapsın istemedim. V0xudunu sürekli siliyodum pamukla falan zaten şubat ayıydı o yüzden çok terlemesi olmadı 🙃
NurKafadar curly_mom bende hergün siliyorum malum sıcak çok terliyor benim evimde aşırı sıcak yarın veya ertesi gün yaptırıcam inşallah banyosunu teşekkürler 😊
spaceship Dün sünnet oldu oğlum, 6 buçuk aylık. Eski usül dikişli. Doktoru krem vermedi ve ikinci günden itibaren suya oturtun dedi. Sarı kantaron yağı sürüyoruz sadece. Umarım bir an önce iyileşir, herkese geçmiş olsun 🙏
NurKafadar spaceship bizimkiside dikişli dikişi kendiliğinden çıkar dedi doktor kontrole çağırmadı krem verdi bize iki tane bide calpol onları kullanıyoruz şimdilik kremlerin süresi bitince bende kantaron yağı kullanacağım inşallah .çok teşekkür ederim inşallah sizede geçmiş olsun 💐
Ltprknn NurKafadar ben hergün duş aldırıyorum normalde duş başlığıyla üstünden tutuyorum sünnetten sonra da öyle yaptım.ilk gün yorgunluktan uyuyakalmışti ama 2. Günden itibaren hep su tuttum.iyilestirici koruyucu bir bant gibi birşey takıyorlar üstüne 1 hafta sonra düşüyor zaten korkmayın yani.ilik suya oturtma benim aklıma yatmamıştı hiç o yüzden yapmadım.zaten birşey değince ağlıyordu birkaç gün.1 haftada hiçbirşeyi kalmıyor ama
Ltprknn NurKafadar altini sık sık açıp kantaron yagi damlattim bu arada.ustundeki şey düşünce de bariyer krem sürdüm ki değdiğinde cani pek yanmasın diye.