NurKafadar bizim doktorumuz özellikle banyo yaptırmamızı söyledi. Ben bebeğim 2 aylıkken sünnet ettirdim. Kağıt bardağın alt kısmını kesip boru olacak hale getirdim bardağı. Pipisine onu koyup üzerine bezi kapattım ki pipi beze değmesin diye. Balaban diye bir ilaç verdi. Onu sürüp, boruyu da takıp bezini bağladım. Her zamankinden daha sık bez değiştirip sürekli temiz tuttum orayı. Her gün yıkama rutinime de devam ettim. Şampuan olarak Mustela kullanıyorum. Kullanmaya da devam ettim. Bebeğim hiç ağlamadı bile. İlk gün yapılırken değil de yapıldıktan 1 saat sonra uyuşturucunun etkisi gidince 1 saat kadar ağlamıştı. Calpol vermiştik onun için ama ertesi günden itibaren hiç bir sıkıntı yoktu çok şükür. 1-2 haftaya kadar zaten iyileşmiş oluyor. Şu an 7,5 aylığız. Tamamıyle iyileşmiş durumda. Önemli olan dediğim gibi temiz bakmak. Kremini aksatmamak ve sık bez değişikliği yapmak. Şimdiden hayırlısı olsun 🥰