Merhaba güzel anneler 💐sünnetten sonra ne zaman banyo yaptırdınız ? Şampuan , sabun kullandınız mı ? Doktorumuz bize 3 günden sonra banyo yaptırın dedi ama araştırıyorum olunca hemen yaptıran veya ılık suya oturtan varmış kafam çok karıştı hangisi iyi gelir bilemedim sizinde fikirlerinizi almak istiyorum tecrübeli anneler 🙏🏻