Senemmm11 ben fasulyeyi yıkayıp düdüklüye koyuyorum kaynadıktan sonra altını kapatıp düdüklü soğuyana kadar ellemiyorum sarı suyu çıkmış oluyor. Sonra sucukları kavurup salça ekliyorum salöaylda 1-2 dakka soteleyip fasulyeleri koyuyorum. İçine bir tanede soğanı kabuğunu soyup atıyorum fasulyelerin en üstten görüneceği şekilde su tuz ve kırmızı biberide ekliyorum düdüklünün sesi ötene kadar orta ateşte kaynatıyorum öttükten sonra altını kısıp 10-15 dk daha pişiriyorum bitti 😄 fasulyenin cinsine ve düdüklünün pişirme şekline göre siz ayarlarsınız