Sakinee Senemmm11 aaaayyy kayınpederim her ay Afyon’dan alır sucuğu yollar bizde yaparız eşim ve kızım çok seviyor nefis oluyor
Senemmm11 Splash-Splash-Love bi kasabamız var kendileri yapiyor %100 dana çok lezzetli sucuk ondan yapıyım dedim uyduruk bisey değil 😂
Yarim_Kilo_Kiyma Senemmm11 aaa çoçukluğumdan hatırlarım. Rahmetli babam kuru fasülyeyi çok severdi hele ki sucuklu olunca gerçekten çok lezzetli oluyor
Senemmm11 Tatlican valla bende ilk kez yapacağım için çok az yapicam 2-3 tabaklik olsa yeter guzel olmazsa ziyan olmasın yazık 😊