Mercimek2 Oğlum tam 6 aylık oldu.Normalde anne yanı beşiğinde yatar.Fakat son zamanlarda o kadar çok dönüyor ki..Bazen dönerken kolunu kurtaramıyor canı acıyor sanki 🤷♀️ Ben de 2-3 gün oldu yanıma aldım,her hareketine daha çabuk uyanıyorum.Çok keyifliymiş onunla uyumak onu anladım 😄 Eşim bu durumdan memnun değil yanımızda olmak için koltukta uyuyor.Şimdilik böyle gideriz gibi geliyor bana,hareketleri biraz daha kuvvetlenene kadar en azından.Odasına zaten 1 yaşından önce geçirmeyeceğiz.