Mercimek2 şöyle bakıyorum olaya, diyelimki alıştı. Kaç yaşına kadar benle yatmak isteyecekki. Varsın yatsın. Bide yatağında sürekli uyanıyor. Koynumuzda mışıl mışıl uyuyor. Bende temiz uykumu alıyorum. Sabahta bebeğime karşı daha sabırlı oluyorum. Uykusunu alan anne mutlu oluyor. İlk çocuğunuzsa insan daha bi kuralcı ve mükemmeliyeti arıyor. Kendimden biliyorum:) 2. Çocukta ise içimden geldiği gibi büyütüyorum. Tek kuralım sevgiyle büyümesi