Eliffff bence ayrı yatırmaya alıştır sonra ayırman çok zor oluyor bir tanıdığımın kızı okula gidiyor hala ortalarında yatıyor ayıramadı bir türlü. Oğlum 7 buçuk aylık sadece 1 defa zorunlu yanımızda yatırdım eşimde bende uyuyamadık bir zarar veririz diye araya yastık falan koydum cesaret edemem ben birlikte uyumaya. Bazı dönemlerde sık uyanıyor her seferinde emzirip uyutup tekrar yatağına koyuyorum bazen çokta zorlanıyorum ama sonra düzene giriyor.