halamidagakaldirmislar
Ne yapalım peki öneriniz nedir? Ciddi anlamda soruyorum, yapılacak herhangi bir şey söyleyin hemen yapayım 🥰
Yöneticiler çıkıp açık açık, gayet açık biçimde halkla dalga geçiyor. Yani bütün sistemlerin çökmüş olmasını geçiyorum, ekonomiyi geçiyorum, milletle açık açık dalga geçiliyor ve halk hala bu insanları destekliyor?? Sorun sadece yöneticilerde değil yani, vermezsin oy, başkasını seçersin olur biter, demokrasi yani. Ama sorun halkta olunca ne yapacaksın? Bütün bir milleti, yıllarca oturmuş bir zihniyeti, kültürü inancı adetleri nasıl değiştireceksin?
Linç yememek için uzun uzun yazmayacağım neden ülkeden kaçmak istediğimi ama kısaca özetleyeyim, bizim milletimiz cinsiyet rollerini iyice benimsemiş, kadını köle olarak ev işi çocuk bakmak için yaratılmış bir robot olarak yaratıldığına inanmış, düğüne kutlamaya altına gösterişe meraklı, Türk ve İslam kültürü haricinde her şeye düşman, haram, yanlış ve günah olarak bakan, bu yüzden her türlü gelişmeye sorgulamaya kapalı, 21.yüzyılda hala eşcinsellere şeytanmış gibi muamele yapan, hala cihad anlayışı taşıyan, evrimi sorgulamadan reddeden, din ümmet peygamber deyince bütün bayrakları suyu indirip sus pus olan bir milletiz. Bir kitapta noel baba var diye o kitabı çocuğundan uzak tutan annelerimiz var. İleride başka inançlara kültürlere hoşgörü göstermeyecek çocuklar yetiştiren bir mileltiz. Gelişmeyi, medenileşmeyi kadınların açık saçık giyinmesi, zinanın serbest olması sanan bir milletiz. Din kardeşimiz diye ne olduğu belirsiz insanları sığınmacı diye ülkeye alan, bir de bununla övünen bir milletiz. Sözünü fikrini söyleyeni susturup, hapse dahi atanları, bir sürü çocuk okula gidemiyorken, okuluna teknoloji girmiyorken, bu yüzyılda hala internete ulaşamayan çocuklar varken, bir kısmı maddi imkanlarla okutulamazken çocuk yaşta evlendirilen kızlar varken, işsizlik varken eğitimi bilimi desteklemek yerine diyanete saraya mültecilere para yığan insanları destekleyen bir milletiz. Kodlamaya robotiğe bilim okuluna göndereceğimiz çocukları dini okula gönderen bir milletiz. Milyonlarca kez aşağılandığı halde hala sesini çıkarmayan kadınların olduğu bir milletiz. Avrupa şartlarında yaşıyoruz zaten merak etmeyin, ama dünya güneşin etrafında dönüyor diyen bilim adamlarının öldürüldüğü ortaçağını yaşıyoruz Avrupanın. Daha hangi birini yazayım? Neyi güzelleştirelim? Nereden başlayalım? Koca bir toplumu nasıl değiştirelim?