Hanımlar ben anlamıyorum herkes ülkeden gitmenin, kaçmanın peşinde biri de oturup bu durumu nasıl düzeltiriz demiyor.. Şuan ki vaziyetten bende asla memnun değilim, bebeğim için kahroluyorum ya düzgün bir ülke, yurt, orman, şehir bırakamazsak diye ama eee peki herkes giderse afganlardan, suriyelilerden farkımız ne? Bende isterim avrupa şartlarında yaşamayı bebeğimi de yaşatmayı. Ama önce elinizdekini güzelleştirmeyi deneseniz? Ne yapabilirim demeyin, belki kısa vadede belki uzun vadede çok şey yapabiliriz.. Değişim öncelikle bizden başlar.. Ve bu ülkeden gitmek istiyorum tarzı yorumları, yazıları oldukça fazla gördükçe gerçekten ülkenin durumundan daha da korkar oldum, herhangi bir olay patlak verse kimse savunmadan kaçacak demekki?