Bnde 4 aydan sonra taktım.normalde de biraz salyasi vardı kesildi.simdi 9 aylık 4 dışı çok rahat çıktı diğerleri nasıl olur ağrı olur mu bilmiyorum.ama uykuya geçişleri filan çok iyi.bn faydasını gördüm.dogada herşeyin bı enerjisi vardır neden bu taşların olmasın ki.ama ucu koptu başka bı yerden bağladım dikkat etmek lazm yutma vs.