Gizem61 elif1852 ben çok yararını gördüm sadece diş in değil kızım geldi 2.5 yaşına geçenlerde ateşlendi öksürük falan vardı hemen taktım çok şükür faydası var
Aydanyirtici elif1852 cok güzel bir soru bizimde kehribarimiz daha doğmadan hazirdi ama dr umuz kesinlikle bir etkisi yok deyip takmamamizi söyledi bende arayayım hala