elif1852 Merhaba kızlar, merak ettiğim bir konuyu size sormak istedim. Kehribarın diş çıkarma konusunda ağrıyı hafifletici etkisi olduğunu söylüyorlar kullanan var mı etkisi oluyor mu? Birde kolye mi yoksa bileklik mi mantıklı?
tugbahy6 elif1852 kolye.. evet canlı canlı örnekleri gördüm kehribar kesinlikle harika çama orijinal olacak ve inanacaksın inanmayanlar öylesine denemek için almasın lütfen Tamamen enerji o çünkü
Deletedmom0099 elif1852 kolye kullanıyorum 4 aylık olduğundan beri. salyamız hiç yok diyebilirim, 7 dişi var hiçbirinde de aa diş gelicek huzursuz demedim şimdiye kadar. tabiki bebekten bebeğe göre değişir bu söylediklerim direk kehribarla alakalı olmayabilir de
Bebegimm1 elif1852 ben kullanmadim etkisi vardır tabiki ama benm oglum dislerini cok rahat cikardı tetagil diş granulu kullandım 8disi var agrisiz rahat gecirdik bu sureci lazım olur yine diye 1 kutu daha aldım tavsiye ederim
mihrosum Cok gec kaldım almakta yanılmıyorsam 13 14 aylıktı. Bilsem daha onceden alırdım. Faydası var
elif1852 Bebegimm1 çok teşekkür ederim bende jel ilaçlar almıştım ama doktor kullanma dedi, dediğinize bakarım inşallah bizde ağrısız atlatırıZ
Minik1Ege Faydası bilimsel olarak kanıtlanmamış ben aksesuar olarak kolye aldım biraz büyüsün takarım😊
Bebek61 ya inanmayın böyle şeylere para para para bunlar …. taşın gücüne enerjisine felan bana ilkel geliyor böyle şeyler
elif1852 Deletedmom27337 teşekkür ederim bende arafta kaldım bi genel sorayım dedim,tek korkum kopar ağzına falan gider diye aslında
Eymencvk elif1852 hiçbir etkisi yok bence kullanmıyorum denedim bi kere kolyesiz cıktı hep dişler ağrısı cok olmadı
ebrugorgel elif1852 benim annemde 4.5 aylık oğluma aldı ama eşim kızdı boğulur çocuk sıkar bir şey olur çıkar dedi takamadım gerçekten faydası var mı bilemiyorum He doğal taşların üzerimizde olumlu etkileri olduğu bir gerçek buna da o manada bakarsak neden olmasın 🤨🧐
elif1852 ebrugorgel biraz inanç meselesi bencede, ne kadar olumlu düşünür anlam yüklersek öyle geri dönüş oluyo, benim oğlumda 5 ay 12 günlük yavaş yavaş belirtileri başladı gibi inşallah ağrı sızı olmadan çıkar dişleri🙏
JackDaniels elif1852 Bence etkisi vardır ama ben cesaret edip takmadım şimdiye kadar 6 aylık oğlum. Çok korkuyorum. Tişörtünü falan eliyle tutup çekiyor, ağzına götürüyor
elif1852 JackDaniels kesinlikle aynı fikirdeyiz bende çok korkuyorum biraz da ondan takmak çok istemedim
mustafayamaninannesi elif1852 aldım 2 gün önce ama salyada azalma olmadı anlamadım sünnette olduk huysuz oldukça bakalım ilerleyen günlerde işe yarayacak mı
elif1852 Bebegimm1 evet doktorumuzda öyle dedi , bide almanyadan getirtmiştim jelleri kullanmadan çöp oldu