Aydanzeyd bütün duygular insan icinse bile bütün duygular bebekler icin degil. Hepimiz çok yoruluyoruz ama bunun sorumlusu bebelerimiz değil. Bunun bilincinde olup ona gore davranmamız gerekiyor. Ve burada diğer annelere kötü ornek olmaması adına, kızıp bağırmayı normallestirmememiz gerekiyor.