Aydanzeyd bence mükemmel anneliğin tanımı çocuğuna hiç kızmamak değil . Sonuçta prens ve prenses yetiştirmiyoruz . Çocuk herşeyi öğrenmeli . Bütün duyguları , kızmayı da sevmeyi de , ağlamayı da , kahkaha atmayı da . Ben mükemmel anneyim çocuğumu hiç kızmadan büyütüyorum eeee hadi tamam ama ilerde bu çocuk okul ortamında belki bir arkadaşının suratın da kızgın ifadeyi görecek , belki başka ortamda . Ne yapacağını bilemeyecek . Kızmak ama çocuğu bastırmak değil. Bu duyguyu ona öğretmek lazım ki kreşe , okula vs gittiğinde oda hakkına girildiğinde , yada Allah korusun kızması gereken bir konu olduğunda kızıp tepki gösterebilsin. Ama herşeyin dozajı çok önemli . Öfkeli çocuklar değil , ama hakkını savunan yeri geldiğinde kızan çocuklar yetiştirebilmeliyiz. Yarın evlendiklerinde bile karşılarına maalesef kötü insanlar çıkabilir . Bizler mükemmel anne olsakta maalesef hayatta bazı insanlar mükemmel değil. Ve unutmamak lazım çocuk üç yaşına kadar hafızasına milyonlarca görüntü kaydediyor .. oyüzden ben çocuğum her duyguyu bende tatsın kafasındayım . Çünkü bu duygular insanı şeyler . Her yerde karşılaşabilir