Ruzgarmertmom 4 ay bitti 5. Ayda oldum sonra 6 ayda oldum şimdi 7 aylık olduk daha olmadım günüm geçti bekliyorum beşki düzene girmemiştir daha 😀 7 ay oldu doğum yapalı düzene hemen girmez sanırım bilmiyorum kişiden kişiye değişiyormuş.
Ruzgarmertmom _Nehirim_ aa yazını görünce aklıma geldi ben hep ilk 3 gün ağrılı olurdum bu 2 kez olduğumda hiç ağrım olmadı şaşırmıştım inşaAllah seninde öyle olur
Yasemin38 _Nehirim_ amannn o korunma başlı başına sıkıntı😂😂prezervatif olacak yada spiral taktırılacak. Hap olmuyor canım emzirirken malesef
Seymaltun2861 _Nehirim_ 5 ay oldu doğum yapalı hala adet olmadım bende merak ediyorum6 ay 1 sene normal diyorlar
Ozlemcyln Periwashere ben oldum canım normal doğum yapmıştım 20-25 gün doğum sonrası kanamam vardı bitti 1 hafta hiç bişey yoktu sonra adet oldum
Sakinee _Nehirim_ doktorum bir bir buçuk sene normal hatta iki sene olmayan hastalarım oldu demişti ben iki doğumumdan sonrada tam altı ay geçti oldum.
Ozlemcyln _Nehirim_ onu bunu bilmemde adetten sonra ilişkiye dikkat et ben oğlum 5 aylıkken tekrar hamile kaldım şuan oğlum13 aylık bende 35 haftalık hamileyim adet olmamana yada düzensiz olmana falan dikkat et bence canım
Periwashere Ozlemcyln benim iste o sekilde 1hafta ara vermedi cok azalmisti sadece. Oyle olsa icim daha rahat ederdi:/ normal adet sureniz kadar mi oldu daha kisa yada uzun mu?
Ruyaalya _Nehirim_ 12 ay 24 gün oldu bebeğim normal doğum oldu eliduralli hala adet olmadım :)bu süreç kişiden kişiye farklılık gösterebilir diye biliyorum
Btlervtgr _Nehirim_ Bende aynı durumdayım canım kızımda 40 gün sonra bitmiş bir sonraki ay yine aynı günümde olmustum ancak oğlumda öyle olmadı aynı seninki gibi şuan bakalım ne zaman olcaz hayırlısı