_Nehirim_ Kızlar adet ne zaman olunuyor acaba 🤷🏼♀️ 2 aylık olduk ama benim kanamam ve lekelenme hepsi içinde diyim 45 gün sonra bitti şuanda sarımtırak bişey geliyor normal mi bilmiyorum da bu 🤷🏼♀️ ne zaman adet olucam bebeğimi emziriyorum bu arada
Ruzgaranesi _Nehirim_ kişiden kişiye değişir ben bebeğim 3 aylık Ken oldum çoğu insan 1 sene sonra ve ya 6 ay SONRA gibi gibi değişir canım ❤️
sademinannesi _Nehirim_ bizde 2 ay 23 günlüğüz 40ım çıkınca olmuştum bu ay gene oldum ama kişiden kişiye de değişiyormuş
_Nehirim_ Ruzgarmertmom bakalım biz ne zaman olucaz yani hiç gelmedi 5. Aya girince mi geldi düzene girdi ☺️
Deletedmom78654 Ben ilk kızım da 6 ay sonra oldum 2. De 4 ay sonra . Annem beni memeden kesene kadar olmamış mesela 2 sene . Herkesin değişiyor
_Nehirim_ sademinannesi bende baktım 45 gün lekelenme falan oldu sonra bitti sarımtırak bişey geliyor sizde oldu mu
Ruzgaranesi _Nehirim_ yok yok takmayın vala ben diyorum keşke ben 1 sene olmasaydım ama benim ki kısa sürdü 🤣
_Nehirim_ Ruzgaranesi bebekle zor oluyor dimi karın agrısı sinir stres ben bunkarı çok yaşayan biriyim inşallah olmaz doğumdan sonra değişiyor diyorlar inşallah öylede olur 😆
Ruzgarmertmom _Nehirim_ aa yazını görünce aklıma geldi ben hep ilk 3 gün ağrılı olurdum bu 2 kez olduğumda hiç ağrım olmadı şaşırmıştım inşaAllah seninde öyle olur
Yasemin38 _Nehirim_ değişiyor canım kişiden kişiye. Ben 3 ay sonra olmuştum. 6 ay bazende 1 sene sürebiliyor adet olmama. Korunmayı ihmal etmede 🤭
_Nehirim_ Yasemin38 ay bu korunma nasıl olucak bir bilsem 😂hap kullansam emiyor kocama diyorum sen korun yok diyor bende geri çekilmeye güvenmiyorum nasıl yapacaz bakalım 😂😩
Yasemin38 _Nehirim_ amannn o korunma başlı başına sıkıntı😂😂prezervatif olacak yada spiral taktırılacak. Hap olmuyor canım emzirirken malesef
Ruyaalya _Nehirim_ doktorunuz emzirmeye süte zararı olmayan hap var vermedi mi ? Cerezetta ben bunu kullanıyorum 12 ay 25 gün oldu