ZehraSareMom _Nehirim_ Değişiyor canım bi arkadaşımın çocuğu 1.5 yaşında hâlâ olmadı ben 3.ayımda oldum.
Ruyaalya _Nehirim_ aslında takıntı haline getirmedigimden psikolojik olarak da rahat bıraktım şükür stres yapmadı ama bebekle ilgilenirken zaten stres varsa da gidiyor 😍😍
nickimikili _Nehirim_ doğal veya sezeryan doğumda regl süreci farklılık göstermez ikisi de doğum çünkü 😊 bunun dışında 2 sene düzene girmemesi normal özellikle ilk 6 ay faal emziren anneler genellikle regl olmaz. Ortalama 8. Ayda ilk regl görülür ve devam eder
Ruyaalya _Nehirim_ doktorunuz emzirmeye süte zararı olmayan hap var vermedi mi ? Cerezetta ben bunu kullanıyorum 12 ay 25 gün oldu