Benimde suyum geldi ama yarım günden fazla durduk ne bir açılma nede sancı olmadı o yüzden bebeği riske atmamak adına mecburi sezeryan oldu ve devlet hastanesiydi sanmıyorum herhangi bi sıkıntı olmadan direk sezeryan yapsınlar mutlaka ya kişinin kendi isteğidir yada ters giden bişey vardır doktor hissetmiştir .. çünkü su gidince bebek enfeksiyona çok açık oluyor kızlar 😉 o yüzden direkt antibiyotik başlandı bana